st patrick's dag - Reisverslag uit Fermoy, Ierland van Tessa Tangelder - WaarBenJij.nu st patrick's dag - Reisverslag uit Fermoy, Ierland van Tessa Tangelder - WaarBenJij.nu

st patrick's dag

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

26 Maart 2018 | Ierland, Fermoy

Ik ben in st patrick's dag naar cork gegaan waar een optocht was. Cork's optoch stond in het teken van het 100 jarige recht dat vrouwen mogen stemmen. Het was erg leuk. Iedereen had groen aan en de flag mee. Het lijkt een beetje op koningsdag in nederland alleen zonder de rommelmarkt. Na de optoch zijn we terug naar fermoy gegaan waar we met zijn all samen hebben gegeten. We eindigde de dag als een echte Ier in een bar in fermoy. Was een super gezellig dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Fermoy

Ireland placement

Mijn blog over mijn stage in ireland.

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2018

Werken

02 April 2018

Waterfort

26 Maart 2018

Eerste week in Teagasc

26 Maart 2018

st patrick's dag
Tessa

Ik doe mijn stage in Teagasc in Ierland. Dit is een verslag over wat ik doe in ierland

Actief sinds 25 Maart 2018
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 3286

Voorgaande reizen:

14 Maart 2018 - 31 December 2018

Ireland placement

Landen bezocht: